IMG_6670_polarr.jpg

Aici găsiți aplicații pe care le am pe telefon și pe care le folosesc (aproape) zilnic. Toate au opțiuni gratuite.


share.jpg

1.  Headspace


Meditația devine o necesitate în secolul în care mai mult de jumătate de zi consumăm informație în fața unui ecran. Prezența în moment este un lux pe care îl putem obține cu ajutorul Headspace. Pe aplicație folosesc 2-3 cicluri de meditație care sunt gratuite. 

share_banner.png

2. Coach.me 

Aplicația care te ajută să dezvolți obiceiuri sănătoase sau să scapi de cele negative. Secretul ei este în faptul că Coach.me te pune în contact cu alte persoane ca și tine. Suportul social și sfaturile lor te pot ajuta mult.

L1UaUkbK8_SL8I-HLpw6rHj7OVchB5Oe4Q7uJCliaExbbuD8BNGhwp8xBvyZkqq16w

3. Habitica

Dacă ești pasionat de jocuri și gamification, Habitica te ajută să câștigi puncte și să fii penalizat când urmezi sau nu obiceiurile pe care vrei să ți le dezvolți. Deși aplicația e în engleză, când îți setezi "obiceiurile" o poți face în română.

flux-icon.jpg

4. f.lux 

f.lux îți ajustează luminozitatea ecranului în dependență de poziția soarelui. Astfel, creierul este mai pregătit de somn când decizi să mergi la culcare. Dacă folosești un laptop cu Windows, ai alternativa Redshift.


water-balance-vector-flat-illustrations-human-healthy-lifestyle-concept-77443002.jpg

5. WaterBalance 

Creierul nostru e 75% apă și dehidratarea reduce circulația sângelui și accesul lui la oxigen. WaterBalance îți amintește să consumi cantitatea necesară de apă pe zi în dependență de greutatea ta. Și la sigur că nu bei suficientă apă.

Tu ce aplicații pentru sănătate mintală folosești?





Acest articol are peste 25 aprecieri, distribuiri și comentarii