BlogOGO.MD Experiența blogging-ului moldovenesc

Viorica Ataman Blog

Copiii zilelor noastre

Eram prin clasa VII când am văzut marea pentru prima oară. 12 ore de mers cu un Пазик ne-a dus spre marele vis, litoralul din Primorsk. […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Muzeul Naţional de Artă al Moldovei revine cu proiectul „La muzeu de ziua ta”. Vezi propunerea organizatorilor

Muzeul Naţional de Artă al Moldovei revine cu proiectul „La muzeu de ziua ta”. Copiii cu vârsta cuprinsă între 7-11 ani sunt invitaţi să-şi sărbătorească […]

3 cele mai frumoase CHEI din România

România este o ţară în care natura a sculptat o mulţime de monumente deosebit de frumoase, reuşind să se remarce prin munţi  înalţi, delte, peşteri […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Portretul turistului care călătoreşte în Israel

Aproape 80.000 de turişti români au vizitat Israelul în primele opt luni ale anului, în creştere cu 17% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, […]

Viena, cel mai bun oraş de trăit din lume

Potrivit unui clasament realizat de „Economist Intelligence Unit” Viena îşi confirmă avantajele de cel mai bun oraş de trăit din lume prin: infrastructura, calitatea aerului, […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

„Călărași-un ținut la poarta raiului”

În curtea Muzeului Național de Etnografie și Istorie Naturală va fi organizată proiecția specială a filmului etnografic „Călărași-un ținut la poarta raiului”, în regia lui […]

De prin lume adunate: Marea Moschee din Kairouan, Tunisia

Cu ceva ani în urmă am ajuns în Tunisia. Foarte des îmi aduc aminte de această călătorie, poate una dintre cele mai frumoase, pe care […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Cărţi pe cale să schimbe vieţi sau cărţi bune pe care să le iei în vacanţă

Am început să fiu o cititoare împătimită de pe la 12 ani, tot de pe atunci, am început să cumpăr cărţi, iar astăzi biblioteca mea […]

Epuizant, dar nu imposibil. Cum să faci faţă studiilor în 4 instituţii de învăţământ

Răsfoiam zilele astea paginile blogului și am dat peste câteva articole, unde notam ce am făcut într-o anumită lună. Păcat că n-am continuat, pe alocuri […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Află ce surprize pregătesc şi ce mai spun organizatorii despre Festivalul DescOPERĂ

Tu ce faci în weekendul care vine? Dacă vrei să ai parte de 3 seri de neuitat, nu ezita să cumperi bilete la DescOPERĂ, unicul […]

(VIDEO) Cea mai tare aventură a acestei primăveri. 11 km de KAYAKING pe râul Nistru. Câteva detalii şi recomandări

În această perioadă, săptămâna dintre Paşte şi Paştele Blajinilor mi-am luat concediu. Am călătorit cu fiică-mea că tot să povestesc şi să povestesc pe blog. […]

Berlin, ce am făcut 3 zile în Capitala Germaniei

După călătoria pe care am făcut-o în Veneţia împreună cu băiatul meu, am rămas atât de impresionată, că la întoarcere am luat imediat bilete într-o […]
Acest articol are peste 27 aprecieri, distribuiri și comentarii

Veneţia în februarie. Impresii de călătorie. Destinaţie preferată de fiul meu

Apariția lui Ovidiu în familia noastră a schimbat foarte multe obiceiuri. Iar facultatea, serviciu, copil mic m-a epuizat în doi ani, cât n-au făcut-o toți […]
Acest articol are peste 5 aprecieri, distribuiri și comentarii

Flyone anunță despre lansarea cursei Chișinău-Londra

La solicitarea reprezentanţilor companiei FLYONE vă anunț despre lansarea unei noi curse, Chișinău-Londra. Această cursă va face posibil ca pasagerii FLYONE să-și viziteze rudele mai […]
Acest articol are peste 18 aprecieri, distribuiri și comentarii

O agenţie de turism din Chişinău a lansat două tururi deosebite. Află cum poţi descoperi Chişinăul prin arome de cafea, vinuri legendare și noi forme de artă

După lansarea cu succes a primului Wine Walk Tour din Chișinău compania, Winetours Moldova continuă să bucure oaspeții capitalei, elaborând noi tururi deosebite. Urban Wine&Art […]
Acest articol are peste 94 aprecieri, distribuiri și comentarii

Gara Kazan din Moscova, Mausoleul lui Lenin, cele mai cunoscute proiecte ale arhitectului Alexei Șciusev. Casa memorială se află în Chișinău

Clădirea cu ușă și ferestre roșii iese în evidență. Dacă treci pe strada Șciusev n-ai cum să o ratezi. Deși mă îndoiesc să fi fost roșie pe […]
Acest articol are peste 6 aprecieri, distribuiri și comentarii

Începând cu data de 30 octombrie Belavia va efectua cinci zboruri pe săptămână, din Minsk spre Chișinău

Astăzi, în aeroportul din Chișinău a aterizat primul avion din Minsk. Începând cu data de 30 octombrie, Belavia va efectua cinci zboruri pe săptămână, din capitala […]
Acest articol are peste 5 aprecieri, distribuiri și comentarii

Toată frumusețea Moldovei la tine în buzunar! Destinaţii turistice în format video și foto, pe care le poți explora la 360 grade, un proiect de mare anvergură

Citești această postare de pe telefonul tău? Ți-ar plăcea chiar acum să evadezi într-o excursie nemaipomenită spre cele mai interesante și frumoase locuri din Moldova? Pentru […]
Acest articol are peste 22 aprecieri, distribuiri și comentarii

(Foto) Octombrie la Mănăstirea Căpriana și Mănăstirea Hâncu. Măreția e la ea acasă

Eu fug. Am atâtea de făcut că mă ia groaza, de parcă o pânză mă învăluie, iată, iată am scăpare și totuși…..nu. În iureșul acesta-casă, job, […]