BlogOGO.MD Experiența blogging-ului moldovenesc

Travel

Cum să împachetezi pentru vacanță

Bună dragilor, acum că vacanțele sunt în toi și că ne dorim cu toții să fim organizați pe tot parcursul acesteia, aș dori să vă dau cîteva sfaturi legate de cum să împachetăm tot ce avem nevoie pentru o vacanță de vis. Deci să nu pălăvrăgim mult, ca de obicei și să intrăm direct în […]
Acest articol are peste 4 aprecieri, distribuiri și comentarii

Lago di Como (Varenna)

Salutare! Astăzi o să vă povestesc cea de-a 2-a zi a escapadei mele în regiunea Lombardia.
Duminică, am încercat să mă trezesc de dimineața, să petrec cât mai mult timp cu prietena mea și să descoperim alte locuri a orașului. Dar am avut o sâmbătă grea, orașele mari mă obosesc și gândul mă duce undeva la munte, unde e liniște și mult verde. Când... apare Marina cu ideea dea merge la un lac - Lacul Como. Cică de dimineață citise un articol despre acest lac și e la o oră distanță de Milano. Nu am cântărit prea mult propunerea ei, răspunsul meu a fost DA! DA! DAAA!! Sunt mai mult ca fericită, aveam nevoie de puțină liniște după tot ritmul zilnic agitat...
Acest articol are peste 16 aprecieri, distribuiri și comentarii

Din Milano merg la Monza. Iată ce locuri să vezi neapărat

Milano este cunoscut în întreaga lume ca orașul modei, fiind denumit și Capitala Modei Europene, un fel de paradis comercial, unde se poate găsi orice în materie de modă. Dar nu despre Milano vreau să vorbesc acum, ci despre un alt oraș din apropierea orașului...
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Cele mai frumoase străduțe din Milano neștiute de turiști

Capitala Modei Europene, dar și un custode în instituții de artă și cultură, Milano continuă să atragă milioane de vizitatori din întreaga lume, care vin să admire orașul sau  vin să expirimenteze  viața de noapte. Anual în Milano au loc evenimente internaționale care atrag  cu...
Acest articol are peste 9 aprecieri, distribuiri și comentarii

Acest articol are peste 6 aprecieri, distribuiri și comentarii

Ciao Milano

Salutare! Azi mi-am făcut timp să vă povestec despre mini-vacanța mea la Milano.
Milano era de multa vreme pe lista dorințelor mele șiii... acum a venit timpul!!! Am găsit bilete de tren la un preț convenabil și o cameră la preț mic, cu condiții de cazare decente. N-am stat prea mult pe gânduri și am achiziționat aceste oferte. Sambătă în jurul orelor 14 am luat trenul și peste 3 ore deja făceam planuri cu prietena mea, unde să mergem și ce să vizităm. Mare noroc că cazarea era la 5 minute distanță de stația de tren și la 2 pași de linia de metrou M3, care merge direct spre Domul (catedrala)...
Acest articol are peste 19 aprecieri, distribuiri și comentarii

Cinque Terre: Vernazza, locul în care admiri opere de artă

Aceasta e perioada în care gândul zboară la vacanță, la locurile frumoase pe care le-am văzut, la cele pe care am vrea să le vedem și toate se amestecă cu nerăbdarea de a merge în vacanță. Trebuie să recunosc că asta este și starea...
Acest articol are peste 24 aprecieri, distribuiri și comentarii

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Riga, Latvia. Ce să vezi și să faci

Anul trecut pe vremea asta primeam vestea că am fost selectată drept bursieră în cadrul programului pentru jurnaliști – „Journalism for Future Challenges”, organizată de Media Center din cadrul Stockholm School of Economics din Riga. Bucuria a fost extreeeem de mare! Riga nu se regăsea printre dorințele mele, dar …am aplicat și am ajuns să […]
Acest articol are peste 18 aprecieri, distribuiri și comentarii

Meet King’s Landing – Dubrovnik

Dubrovnik is undoubtedly one of the most beautiful places of all the Dalmatian coast of Croatia and in the same time one of the most popular touristic destinations. The city is a former fortress of the Serenissima Republic of Venice, on whose rebuilt walls you can walk along. It was founded in the 7th century […]
Acest articol are peste 48 aprecieri, distribuiri și comentarii

Qibao – orasul de pe apa din Shanghai

Qibao este un orasel antic, fara trafic, poluare si zgomot. A fost construit in perioada celor 5 dinastii si 10 regate, cam 1.000 ani in urma. Qibao din chineza s-ar traduce ca si „7 comori”. Legenda spune ca pe timpuri aici se gaseau sapte comori: un Budha din fier, un clopot din bronz din timpul dinastiei Ming, Sutra Lotusului scrisa cu aur de o concubina a Imperatorului din sec. 10, […]

The post Qibao – orasul de pe apa din Shanghai appeared first on bloginfidel.

Acest articol are peste 45 aprecieri, distribuiri și comentarii

Be stylish for less…Best 15 summer blouses under 10 dollars!

(EN) My darlings, a new week has begun. ) It was a very nice weekend and holidays do have something magical in them. This is the first Easter, I spent…
Acest articol are peste 1 aprecieri, distribuiri și comentarii

Travel Memories ♥ Burano

Bună, buuună!!! Ce mai faceți voi? Eu suuuper bine!!! Weekendul trecut m-am  revăzut cu prietena mea după vreo 4 ani de zile. Nici nu pot reda în cuvine cât de fericită sunt. <3 Am avut parte de un weekend deosebit de frumos, călduros și colorat. Ne-am distrat de minune: am gătit împreună, ne-am plimbat cu bicicleta, am mers la picnic, am cântat și am dansat pe străzile Veneției. Am făcut și o sumedenie de poze, pe care aș vrea să le împart cu voi.