BlogOGO.MD Experiența blogging-ului moldovenesc

Sinaia

Sinaia. Castelul Peleș și Pelișor

Ultima noastră stație din „excursia la Brașov”, la început de martie, a fost Sinaia. Iar obiectivele principale au fost Castelele Peleș și Pelișor. Așadar, iată câteva lucruri de făcut la Sinaia. Nu sunt multe, dar sunt cele pe care am reușit în doar câteva ore. Mănăstirea Sinaia. Este formată, de fapt, din două biserici – […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

O vizită la Mănăstirea Sinaia

Sinaia, județul PRAHOVA –  Se anunță temperaturi primăvăratice așa că trebuie neapărat să mai prindeți zăpadă pe Valea Prahovei. Vă recomand să vizitați Mănăstirea Sinaia, una dintre cele mai frumoase din România și cu o istorie de sute de ani.  Am ajuns în Sinaia la primele ore ale dimineții. Am parcat în apropiere de Gara regală Sinaia, apoi am luat-o pe jos pe străzile din stațiune. …
Acest articol are peste 52 aprecieri, distribuiri și comentarii

Castelul Pelișor, strălucind în bătaia soarelui

Sinaia, județul PRAHOVA –  Am ajuns la Castelul Pelișor când întreaga zonă era acoperită de zăpadă. Ascuns într-o poiană cu brazi falnici, micul palat din Sinaia se află la doi pași de Castelul Peleș. Ne-am strâns grămăjoară în fața castelului și am ascultat povestea Pelișorului. Ghidul ne spunea că a fost construit în perioada anilor 1899 – 1902 la inițiativa Regelui Carol I al României, ca reședință …
Acest articol are peste 77 aprecieri, distribuiri și comentarii

Iarnă de poveste la Castelul Peleș

Sinaia, județul PRAHOVA –  În această perioadă, Castelul Peleș din Sinaia oferă peisaje de poveste și atrage tot mai mulți vizitatori. Întreaga zonă este acoperită de zăpadă, iar castelul pare desprins dintr-o poveste captivantă și misterioasă, așa cum puțini l-au văzut iarna. Dacă ajungeți în acest weekend la Castelul Peleș să știți că aveți ocazia să faceți fotografii extrem de frumoase. Stratul de zăpadă acoperă întreaga …
Acest articol are peste 74 aprecieri, distribuiri și comentarii

Acasă la George Enescu

Sinaia, județul PRAHOVA –  Într-un cartier îndepărtat al stațiunii regale Sinaia, înconjurat de o rezervație naturală, se află casa în care a locuit și a compus celebrul compozitor român George Enescu. Este vorba despre Casa memorială „George Enescu” din cartierul Cumpătu, situată lângă rezervația naturală „Arinișul de la Sinaia”.  După ce am făcut o vizită Castelului Peleș, am luat-o pe jos spre Cartierul Cumpătu din …
Acest articol are peste 108 aprecieri, distribuiri și comentarii

Cazinoul din Sinaia la primele ore ale dimineții

Sinaia, județul PRAHOVA –  Îți doresc să ajungi în weekendul următor la Sinaia și să descoperi la primele ore ale dimineții frumosul cazinou, construit la inițiativa Regelui Carol I al României în perioada anilor 1911 – 1912.  În inima stațiunii regale Sinaia se află una dintre cele mai importante atracții turistice de pe Valea Prahovei. Este vorba despre impresionantul cazinou, situat în partea nordică a …
Acest articol are peste 48 aprecieri, distribuiri și comentarii

Cu prietenii pe Poteca Regală din Munții Bucegi: de la Castelul Peleș până la Cabana „Stâna Regală” și înapoi – descrierea întregului traseu

Sinaia, județul PRAHOVA –  Vă invit să mergem într-o drumeție prin Munții Bucegi, pe Poteca regală din Sinaia. Acest traseu a fost amenajat imediat după inaugurarea Castelului Peleș din 1883, iar printre primii excursioniști se numără Regele Carol I, împăratul Franz Joseph, Regele Alexandru al Serbiei, Prințul Ferdinand, Prințesa Maria și mult mai târziu fiind parcurs de Regele Mihai.  Am plecat din București la ora …
Acest articol are peste 182 aprecieri, distribuiri și comentarii

Descoperă România în 5 fotografii uimitoare

Descoperă România Majoritatea dintre noi, împătimiții de călătorii, am promovat și mereu am zis că România este o țară foarte frumoasă, castele ca în basme, cascade, peștere și multe alte obiective turistice care merită vizitate. Și totuși ni se pare...
Acest articol are peste 8 aprecieri, distribuiri și comentarii

Ce pun la cale ghizii de turism la începutul lui 2016?

Pentru prima dată în România se va desfășura Conferința Națională a Ghizilor de Turism, în data de 16 ianuarie 2016, la Hotel Internațional din stațiunea Sinaia. Evenimentul este organizat de grupul de inițiativă al ghizilor, reprezentat prin ANGR, ATGR, Hello Bucovina Travel Agency și Asociația Ghizilor Banat-Crișana. Acest eveniment va reuni majoritatea asociațiilor de profil […]
Acest articol are peste 47 aprecieri, distribuiri și comentarii

Ghizii din România își dau întâlnire la Sinaia

Pentru prima dată în România se va desfășura Conferința Națională a Ghizilor de Turism, în data de 16 ianuarie 2016, la Hotel Internațional din stațiunea Sinaia, evenimentul fiind organizat de grupul de inițiativă al ghizilor, reprezentat prin ANGR, ATGR, Hello … Continuarea
Acest articol are peste 24 aprecieri, distribuiri și comentarii

(Video) Să fii printre nori

În Sinaia am fost şi cu alte ocazii, am vizitat Castelul Peleş, ne-am primblat prin oraş. De data aceasta am ajuns în Sinaia la invitaţia reprezentanţilor Vila Camelia. Aşa că ne-am îmbarcat toţi vineri seara şi la doua noaptea eram deja la hotel. Drumul a fost dificil, am mers noaptea, plus spre final am prins şi o ploaie bună. Mare noroc că cei de la pensiune ne-au aşteptat, dar mare noroc şi de copii, care au făcut nani, mai pe scurt au fost cuminţi. Vila Camelia datează din 1884, iar în luminile nopţii, spuneam că am ajuns la 2 noaptea, mi s-a părut şi mai elegantă...