BlogOGO.MD Experiența blogging-ului moldovenesc

Romania E Frumoasa

3 cele mai frumoase CHEI din România

România este o ţară în care natura a sculptat o mulţime de monumente deosebit de frumoase, reuşind să se remarce prin munţi  înalţi, delte, peşteri […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

01 Decembrie. Îndemn să vizitați Alba Iulia

100 de ani în 100 de cuvinte autentice, sincere și convingătoare: emoția valorilor românești, mândria de a fi român, speranța continuității, modernitate și tinerețe. (accesează […]

Prin București cu autobusele turistice supraetajate

La sfârșitul lunii mai Bucureștiul poate fi văzut de la înălțime, de pe platforma autobuselor turistice supraetajate. Traseul autobuzelor este: Piața Presei, Arcul de Triumf, Șoseaua Kiseleff, Piața Victoriei, Calea Victoriei, Palatul CEC, Palatul Parlamentului, cu revenire prin Piața Unirii, Piața Universității, Piața Romană, Piața Victoriei, Piața Charles de Gaulle, Arcul de Triumf, Muzeul Satului, Piața […]
Acest articol are peste 4 aprecieri, distribuiri și comentarii

Bisericile fortificate din Transilvania-Propuneri de trasee

Am subliniat des în articolele mele că-mi place să vizitez România, chiar dacă am fost de nenumărate ori, mai sunt încă zeci de obiective turistice, care nu le-am văzut și despre care mă informez. În lista mea de așteptare este să fac măcar 2-3 trasee cu bisericile fortificate din Transilvania. Sunt trasee apreciate în special […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Durău-un alt loc de care nu te mai saturi

Primesc pe Facebook tot felul de mesaje unde mă întreabă lumea ce aș recomanda să viziteze copii în România. Tradiționala excursie la sfârșit de an școlar. E atât de frumos peste tot că nici nu prea știu ce să le recomand. Totuși de fiecare dată primul răspuns îmi vine să zic Piatra Neamț. Or, la […]
Acest articol are peste 11 aprecieri, distribuiri și comentarii

Bucureştiul nu este doar un oraş cu secţii consulare şi aeroport

În direcţia Chişinău-Bucureşti merg zilnic autocare şi microbuse aproape la fiecare oră. Marea majoritatea călătorilor  coboară la aeroport sau vin cu treburi pe la diverse secţii consulare şi instituţii publice. Or, acest oraş merită mult mai multă atenţie. În ultimul timp Bucureştiul se schimbă, spre bine se schimbă, vin mulţi turişti din Europa să-l descopere. De ce nu l-am descoperi/redescoperi şi noi? În articolele mele am tot amintit de diverse destinaţii bucureştene, astăzi vă voi scrie despre Muzeul Naţional al Satului...
Acest articol are peste 18 aprecieri, distribuiri și comentarii

(Video) Să fii printre nori

În Sinaia am fost şi cu alte ocazii, am vizitat Castelul Peleş, ne-am primblat prin oraş. De data aceasta am ajuns în Sinaia la invitaţia reprezentanţilor Vila Camelia. Aşa că ne-am îmbarcat toţi vineri seara şi la doua noaptea eram deja la hotel. Drumul a fost dificil, am mers noaptea, plus spre final am prins şi o ploaie bună. Mare noroc că cei de la pensiune ne-au aşteptat, dar mare noroc şi de copii, care au făcut nani, mai pe scurt au fost cuminţi. Vila Camelia datează din 1884, iar în luminile nopţii, spuneam că am ajuns la 2 noaptea, mi s-a părut şi mai elegantă...
Acest articol are peste 115 aprecieri, distribuiri și comentarii

Roadtrip+Transfăgărășan+Weekend la munți+Camping+Autostop. Continuăm să descoperim traseele din Munții Făgăraș. Guest post by Janesse Solery

Au trecut 3 săptămâni de la hike-ul nostru pe vârful Moldoveanu, însă dorul de munte, libertate, frumos și neprevăzut nu s-a retras pentru nicio clipă. Atunci am fost la câțiva neînsemnați 3 km de la unul dintre cele mai frumoase drumuri din lume – Transfăgărășanul – sau cardiograma României, care relatează istoria unei inimi zbuciumate și exaltate în pasiune. Am ținut neapărat să-l descoperim și să facem un traseu montan de la Lacul Bâlea. Drumul până la destinația noastră principală a fost lung, iar noi am reușit să vizităm în regim de urgență câteva obiective turistice: Lacul Roșu, unde am mâncat înghețată din levănțică Lacul Sfânta Ana cu capela închisă și cu apă perfectă pentru scăldatMănăstirea „Brâncoveanu” din Sâmbăta de Sus cu o deosebită atmosferă și un târg foarte simpatic de obiecte de artizanat Când am ajuns să ridicăm Transfăgărășanul se lăsa amurgul...
Acest articol are peste 159 aprecieri, distribuiri și comentarii

Impresii din Sibiu: Spre strada Cetății

Este ultima postare despre Sibiu și parcă încă sunt multe de povestit. Cum spuneam mai devreme, în Sibiu nu vii pentru un obiectiv turistic anume, vii pentru atmosfera aia medievală, pentru lumea liniștită, pentru o cafea în Piața Mare cu vedere spre Primărie sau spre Turnul Sfatului. Ajungi în centrul vechi pentru plimbările agale pe străduțe vechi de unde te urmăresc “ochii Sibiului”. Iar după atâta hoinăreală mai faci câte un popas mâncând ceva delicios într-un restaurant din Piața Mică. Am urcat scările Turnului Bisercii Evanghelice și am văzut Sibiul de la înălțime...