BlogOGO.MD Experiența blogging-ului moldovenesc

Praga

Orhei – capitala Moldovei de sărbători

Ce vă vine prima dată în gând când spuneți sărbătorile de iarnă sau Crăciunul? Un brad cu mii de luminițe, mirosul de scorțișoară din vinul fiert sau de portocale, ori multă zăpadă dar și imaginea unui cadou frumos ambalat? Ei...
Acest articol are peste 4 aprecieri, distribuiri și comentarii

Let me fly to Prague

Praga îi este egală Parisului în termeni de frumusețe. Istoria sa are un mileniu. Și berea? Cea mai bună în Europa. Praga este un oraș atât de frumos, că a fost cruțat de Hitler, care avea planul de a trăi liniștit la bătrânele aici… sau așa zice legenda. Praga este o enigma vie și e… Read More Let me fly to Prague

The post Let me fly to Prague appeared first on Bloginfidel.

Acest articol are peste 27 aprecieri, distribuiri și comentarii

Piețe de Crăciun din 4 capitale europene: doar 235 euro! – Scorilo Travel Vacanțe

În perioada 29 noiembrie – 4 decembrie 2017 mergem să vizităm piețele de Crăciun din 4 capitale europene: Budapesta, Bratislava, Praga și Viena. Excursia te costă doar 235 euro și este organizată de agenția Scorilo Travel Vacanțe. Detalii aici Programul excursiei: Ziua 1. BUCUREȘTI – BUDAPESTA (825 km) Întalnire la ora 21.30, plecare pe traseul București – Pitești – Râmnicu Valcea – Sibiu – Deva …
Acest articol are peste 19 aprecieri, distribuiri și comentarii

Despre Praga. Pe scurt.

Frumusețea acestui oraș trebuie să fie privită live, așa că vor fi puține poze.  Planificam să văd Roma în februarie 2016, iar în urma unei discuție cu o colegă de facultate ce făcea schimb de experiență în Praga am decis să trec și pe acolo. 3 zile pentru capitala Cehiei este suficient – deși dorința de a … More Despre Praga. Pe scurt.
Acest articol are peste 5 aprecieri, distribuiri și comentarii

Follow-Up pe Aeroportul Internațional Chişinău

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Acum o lună am avut ocazia să merg într-o vizită repetată pe Aeroportul Internațional Chișinău. Asta după ce acum fix un an, am făcut același lucru (puteți vedea aici și aici). Cu ochii mei am văzut cum decurg lucrările de amenajare și construcție dar și de...

Cornova, satul basarabean care, la 1931, nu se dezmeticise încă din ţarism

În anul 1931, un grup de cercetători din Regat, tineri şi profund urbani, descindea în satul basarabean Cornova, din judeţul Orhei. Era o întâlnire pentru care niciuna dintre părţi nu era pregătită. Monografiştii din echipa profesorului Dimitrie Gusti nu se aşteptau să găsească aici, la 13 ani de la unirea cu România, un sat care nu se trezise bine din ţarism; în care bătrânele localităţii, ca la comandă, se aşezau în genunchi şi băteau mătănii când fanfara intona imnul „Boze ţare”. Iar satul, ei bine, satul, îşi întâmpina cercetătorii îmbrăcat în haine de oraş; fără port tradiţional, la horă sau la biserică, aşa că unii dintre monografiştii lui Gusti s-au trezit la Cornova că n-au obiect de studiu...
Acest articol are peste 30 aprecieri, distribuiri și comentarii

despre K.

Înainte de deplasarea mea Kafka a fost un autor obligatoriu la literatura universală, despre care profesoara spunea că ar fi „o hârtie abrazivă pentru creier”. Incredible, mind-blowing Kafka museum in #prague #kafka #literature #kafkaworld #wheninprague #localsmd #chisinau O fotografie postată de Scris de mână (@scrisdemana) pe 9 Iun 2016 la 06:25 PDT   Acum 7 […]
Acest articol are peste 26 aprecieri, distribuiri și comentarii

Oferta de iarna de la Tarom

TAROM lansează oferta de iarnă, cu preţuri începând de la 79 Euro* Pentru a plănui o escapadă de weekend nu ai nevoie de un pretext iar pentru aceasta te invită să descoperi acum destinația preferată la prețuri speciale, prin oferta de...
Acest articol are peste 10 aprecieri, distribuiri și comentarii

UIA lanseaza promotia 30% pentru vacanta

Companie aeriană „Ukraine International Airlines” anunță vânzarea biletelor, dedicat sărbătorile de Crăciun și Anul Nou. Compania aeriană UIA lansează vânzarea biletelor de vacanță, oferind pasagerilor săi: *o reducere de 30% pentru serviciile de tranzit internațional prin Kiev; **precum și tarife...
Acest articol are peste 15 aprecieri, distribuiri și comentarii

În 2015 nu am dormit, ci am călătorit

Anul care ține să plece, mi-a adus multe momente frumoase și amintiri pe măsură. Pe planul călătoriilor, m-a bucurat mult cu țări și orașe noi vizitate, cu împlinirea marii mele dorințe de a vizita orașul Praga și cu dragostea neașteptată față de Paris. Cunosc persoane care deja le este dor de anul care își ia…
Acest articol are peste 39 aprecieri, distribuiri și comentarii

Megalopolisul – Aeroportul International Chisinau

Cu toții știți că acum 2 săptămâni am avut ocazia să merg într-o vizită la Aeroportul Internațional Chișinău. Cu ochii mei am văzut cum decurg lucrările de amenajare și construcție dar și de reconstrucție a parcării supraetajate, a zonelor plecări/sosiri, a benzii rulante pentru...
Acest articol are peste 14 aprecieri, distribuiri și comentarii

Cu low-cost în Praga

Am decis să scriu şi un articol, nu doar despre locurile care merită vizitate în capitala cehă, dar şi minimul de cheltuieli pe care trebuie să ţi le asiguri pentru a ajunge acolo şi a sta măcar 3 nopţi. Oricum, aceste 3 nopţi nu vor fi nici pe departe de-ajuns pentru a cunoaşte oraşul, dar…
Acest articol are peste 10 aprecieri, distribuiri și comentarii

Cel mai frumos Centru Vechi – Praga

În articolul trecut v-am povestit despre fericirea mea de a ajunge în Praga și despre specificul regiunii turistice Vysehrad, recomandându-vă locuri de vizitat anume în acea parte a orașului. Cum am mai spus, Praga, frumoasa capitală cehă, are patru regiuni turistice principale, despre care am să vă povestesc în mai multe articole. Am să încep circuitul…
Acest articol are peste 24 aprecieri, distribuiri și comentarii

Vizitat-am Praga, fost-am în poveste!

Mulți își doresc să ajungă în Paris, mulți strâng bani pentru New York sau India, însă dorința mea cea mai mare de vreo 5 ani a fost ajung în Praga. Țin minte cum am auzit denumirea acestui oraș cu mulți ani în urmă și cum l-am căutat pe google – și până aici a fost. Dragoste…