BlogOGO.MD Experiența blogging-ului moldovenesc

My Travel

Lago di Como (Varenna)

Salutare! Astăzi o să vă povestesc cea de-a 2-a zi a escapadei mele în regiunea Lombardia.
Duminică, am încercat să mă trezesc de dimineața, să petrec cât mai mult timp cu prietena mea și să descoperim alte locuri a orașului. Dar am avut o sâmbătă grea, orașele mari mă obosesc și gândul mă duce undeva la munte, unde e liniște și mult verde. Când... apare Marina cu ideea dea merge la un lac - Lacul Como. Cică de dimineață citise un articol despre acest lac și e la o oră distanță de Milano. Nu am cântărit prea mult propunerea ei, răspunsul meu a fost DA! DA! DAAA!! Sunt mai mult ca fericită, aveam nevoie de puțină liniște după tot ritmul zilnic agitat...
Acest articol are peste 16 aprecieri, distribuiri și comentarii

Ciao Milano

Salutare! Azi mi-am făcut timp să vă povestec despre mini-vacanța mea la Milano.
Milano era de multa vreme pe lista dorințelor mele șiii... acum a venit timpul!!! Am găsit bilete de tren la un preț convenabil și o cameră la preț mic, cu condiții de cazare decente. N-am stat prea mult pe gânduri și am achiziționat aceste oferte. Sambătă în jurul orelor 14 am luat trenul și peste 3 ore deja făceam planuri cu prietena mea, unde să mergem și ce să vizităm. Mare noroc că cazarea era la 5 minute distanță de stația de tren și la 2 pași de linia de metrou M3, care merge direct spre Domul (catedrala)...
Acest articol are peste 19 aprecieri, distribuiri și comentarii

Birthday Beach Party

Salutare tuturor!!! Însfârșit am găsit timp pentru o nouă postare. Ah! ce mult mă bucură timpul de afară și mai mult pentru că am plănuit o escapadă la Milano, unde mă revăd cu prietena mea.
 Va fi un weekend fantastic

Iubesc zilele cu soare! Iubesc culorile! Iubesc surprizele! Iubesc florile! Luna mai mi le aduce pe toate.  Temperatura nu este mai potrivită, natura nu mi se pare mai proaspătă, mai verde și niciodată nu sunt mai multe flori ca în luna mai. Doar în luna mai simt cum înflorește în suflet speranța verii, vacanțelor și călătoriilor ce vor urma...
Acest articol are peste 9 aprecieri, distribuiri și comentarii

Travel Memories ♥ Burano

Bună, buuună!!! Ce mai faceți voi? Eu suuuper bine!!! Weekendul trecut m-am  revăzut cu prietena mea după vreo 4 ani de zile. Nici nu pot reda în cuvine cât de fericită sunt. <3 Am avut parte de un weekend deosebit de frumos, călduros și colorat. Ne-am distrat de minune: am gătit împreună, ne-am plimbat cu bicicleta, am mers la picnic, am cântat și am dansat pe străzile Veneției. Am făcut și o sumedenie de poze, pe care aș vrea să le împart cu voi.
Încep cu cele mai colorate, cu cele de la Insula Burano. Sper să vă placă ♥

Acest articol are peste 16 aprecieri, distribuiri și comentarii

Trieste

Trieste, Friuli-Venezia Giulia
Trieste este unul dintre cele mai frumoase orașe din nordul Italiei. Orașul pe care l-am vizitat de zeci de ori, în toate anotimpurile anului și pot spune că e minunat atât iarna cât și vara. Un oraș minunat de la Marea Adriatică, cu multe clădiri frumoase și multe monumente vechi ce vorbesc despre trecutul măiestuos.
Acest articol are peste 18 aprecieri, distribuiri și comentarii

Asolo

Buuună!!! Astăzi, v-om descoperi orășelul Asolo, supranumit "Perla provinciei Treviso" dar și "Orașul celor o sută de orizonturi", datorită așezării sale între munți.

Asolo este pe lista celor mai frumoase orașe mici din Italia. Locația acestui orășel este deosebit de pitorească, zona este deluroasă și în zare se poate vedea Muntele Grappa. Asolo, ca mai toate localitățile din Italia, are origini antice. Aici, ai parte de tot farmeul unui oraș medieval: stăzi înguste, case vechi, arcade gotice și castele din piatră...
Acest articol are peste 6 aprecieri, distribuiri și comentarii

Toamna pe coline

Fotografiile de mai jos sunt de acum două săptămâni, am surprins colinele în una dintre puținele zilele însorite de noiembrie. A fost o zi minunată pe care am dedicat-o descoperii zonei prosecului, unul dintre cele mai frumoase și cunoscute locuri din provincia de Treviso. Și am prins câteva momente care alcătuies un frumos peisaj urban de toamnă.

Sper că și voi ați avut parte de o toamnă la fel de frumoasă.