BlogOGO.MD Experiența blogging-ului moldovenesc

Marketing

On-page Search Engine Optimization

%25D0%2594%25D0%25B8%25D0%25B7%25D0%25B0%25D0%25B8%25CC%2586%25D0%25BD%2B%25D0%25B1%25D0%25B5%25D0%25B7%2B%25D0%25BD%25D0%25B0%25D0%25B7%25D0%25B2%25D0%25B0%25D0%25BD%25D0%25B8%25D1%258F.png

In the age of the technological generation with constant digital improvement, it is important to understand the transformational process we face in order to achieve a higher audience for our website. On-page SEO is crucial nowadays and by implementing it your website will have a better overall performance. Today, we are going to provide you some useful information regarding the on-page SEO, its factors, and explain how it works.

What is SEO?

Search engine optimization (SEO) is the practice that helps to increase the traffic by creating high-quality content and by optimizing the keywords also linking and building backlinks for your website...
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Ultimul eveniment la care ai fost?!

Ce emoții ți-a trezit și ce ai învățat nou?! Ai participat singur sau cu cineva?!  Găsim evenimente la care am dori să participăm din diferite motive. Ne invităm prietenii și sperăm că va fi un eveniment reușit sau cel puțin vom petrece timpul bine. Sunt atâtea lucruri la care te poți aștepta de la un […]

The post Ultimul eveniment la care ai fost?! appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Magia apare atunci când singuri ne creăm atmosferă

Sunt câteva luni simbolice pe an, în care ne străduim să ne conformăm sărbătorilor naționale și internaționale. Construim un brăduț frumos, ascultăm muzică tematică și păpăm mandarine cu portocale.  Marketologii au reușit să ne vândă într-atât de bine aceste sărbători că nici nu ne mai întrebăm, dacă vrem să ne bucurăm sau nu. Atmosfera este […]

The post Magia apare atunci când singuri ne creăm atmosferă appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Magia apare atunci când singuri ne creăm atmosferă

Sunt câteva luni simbolice pe an, în care ne străduim să ne conformăm sărbătorilor naționale și internaționale. Construim un brăduț frumos, ascultăm muzică tematică și păpăm mandarine cu portocale.  Marketologii au reușit să ne vândă într-atât de bine aceste sărbători că nici nu ne mai întrebăm, dacă vrem să ne bucurăm sau nu. Atmosfera este […]

The post Magia apare atunci când singuri ne creăm atmosferă appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

DMEXCO 2019 Cologne – Digital Marketing Exposition & Conference

Source: Dumitru Brinzan - Website Designer and Photographer

Photos from DMEXCO 2019 Cologne. DMEXCO is the meeting place and a community for key players in digital business, marketing, and innovation.

Source: Dumitru Brinzan - Website Designer and Photographer

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Brandul e ceea ce managementul unei companii face din el.

Brandingul pare a fi independent și că nu prea ține direct de managementul unei companii, dar nu este chiar așa. În sine marketingul și brandingul nu dețin funcții de decizie la același nivel cu celelalte persoane cheie din companie. De fapt procesul arată aproximativ în felul următor. Fiecare specialist pe branding și marketing își face […]

The post Brandul e ceea ce managementul unei companii face din el. appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Brandul e ceea ce managementul unei companii face din el.

Brandingul pare a fi independent și că nu prea ține direct de managementul unei companii, dar nu este chiar așa. În sine marketingul și brandingul nu dețin funcții de decizie la același nivel cu celelalte persoane cheie din companie. De fapt procesul arată aproximativ în felul următor. Fiecare specialist pe branding și marketing își face […]

The post Brandul e ceea ce managementul unei companii face din el. appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Află cum devine brandul unei companii memorabil și drag pentru clienții săi.

Companiile au trecut de la orientarea pe produs, la orientarea pe client. Ceea ce presupune că nu se construiește un produs la întâmplare, dar se ia în calcul necesitățile clienților. Ba, chiar uneori, se crează produse pentru unele necesități indirecte. Aici apare noțiunea de experiența 360 de grade a clientului. Atunci când se combină scopurile […]

The post Află cum devine brandul unei companii memorabil și drag pentru clienții săi. appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Află cum devine brandul unei companii memorabil și drag pentru clienții săi.

Companiile au trecut de la orientarea pe produs, la orientarea pe client. Ceea ce presupune că nu se construiește un produs la întâmplare, dar se ia în calcul necesitățile clienților. Ba, chiar uneori, se crează produse pentru unele necesități indirecte. Aici apare noțiunea de experiența 360 de grade a clientului. Atunci când se combină scopurile […]

The post Află cum devine brandul unei companii memorabil și drag pentru clienții săi. appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Marketing and status quo

When it comes to marketing, we may think that not too many things can change and we can rely on the status quo. But, nothing is permanent, and we know that. We’re afraid to recognize because everything new is related…

The post Marketing and status quo appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

employer branding: how to deal with?

When we start speaking about employer branding, I have the opinion that everyone thinks they understand what’s that, but very few can say in concrete terms what it is. First of all this domain intersect two vast areas of company…

The post employer branding: how to deal with? appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 4 aprecieri, distribuiri și comentarii

employer branding: how to deal with?

When we start speaking about employer branding, I have the opinion that everyone thinks they understand what’s that, but very few can say in concrete terms what it is. First of all this domain intersect two vast areas of company…

The post employer branding: how to deal with? appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 4 aprecieri, distribuiri și comentarii

Strategii de marketing și promovare de 14 Februarie – Ziua Îndrăgostiților

❤ Ziua îndrăgostiților: Sfântul Valentin sau Dragobetele sunt 2 zile pline de dragoste, prietenie, toți fericiți și mulțumiți de cadouri. De fapt, se citește foarte frumos atât pentru consumatori cât […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Strategii de marketing și promovare de 14 Februarie – Ziua Îndrăgostiților

❤ Ziua îndrăgostiților: Sfântul Valentin sau Dragobetele sunt 2 zile pline de dragoste, prietenie, toți fericiți și mulțumiți de cadouri. De fapt, se citește foarte frumos atât pentru consumatori cât […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Promoting Tourism: All Country Tourism Board Websites in the World

Source: Dumitru Brinzan - Website Designer and Photographer

Ever wondered how tourism is promoted by different countries and destinations in the world? Here you will find a curated list of official (and some unofficial) country Tourism Board websites, Ministry of Tourism websites, as well as direct links to their Instagram, Facebook and Twitter pages.

Source: Dumitru Brinzan - Website Designer and Photographer

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Hoteliers Beware: OTAs can now brandjack more of your traffic for less money

Source: Dumitru Brinzan - Website Designer and Photographer

Last week Google have announced an update to their Google Ads (AdWords) Advertising Policies, specifically in the section concerning the usage of trademarks in ads. This is the type of announcements that often go overlooked, but this time you should pay closer attention.

Source: Dumitru Brinzan - Website Designer and Photographer

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Marketingul emotional – Marketing-ul eficient apeleaza la emotie si nu doar la ratiune

Marketingul eficient apelează la emoție și nu doar la rațiune De multe ori ați auzit că cel mai bun marketing este cel care nu pare să fie, de fapt, marketing. […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Marketingul emotional – Marketing-ul eficient apeleaza la emotie si nu doar la ratiune

Marketingul eficient apelează la emoție și nu doar la rațiune De multe ori ați auzit că cel mai bun marketing este cel care nu pare să fie, de fapt, marketing. […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

New Alexandria

Do you the idea of how many books were written? The Google says that we have around 130 mil books published by 2010 so we can suppose that today we have no more than 200 mil books. So, can we…
Acest articol are peste 7 aprecieri, distribuiri și comentarii