BlogOGO.MD Experiența blogging-ului moldovenesc

Idei De Weekend

Copiii zilelor noastre

Eram prin clasa VII când am văzut marea pentru prima oară. 12 ore de mers cu un Пазик ne-a dus spre marele vis, litoralul din Primorsk. […]

3 cele mai frumoase CHEI din România

România este o ţară în care natura a sculptat o mulţime de monumente deosebit de frumoase, reuşind să se remarce prin munţi  înalţi, delte, peşteri […]

Portretul turistului care călătoreşte în Israel

Aproape 80.000 de turişti români au vizitat Israelul în primele opt luni ale anului, în creştere cu 17% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Viena, cel mai bun oraş de trăit din lume

Potrivit unui clasament realizat de „Economist Intelligence Unit” Viena îşi confirmă avantajele de cel mai bun oraş de trăit din lume prin: infrastructura, calitatea aerului, […]

„Călărași-un ținut la poarta raiului”

În curtea Muzeului Național de Etnografie și Istorie Naturală va fi organizată proiecția specială a filmului etnografic „Călărași-un ținut la poarta raiului”, în regia lui […]

De prin lume adunate: Marea Moschee din Kairouan, Tunisia

Cu ceva ani în urmă am ajuns în Tunisia. Foarte des îmi aduc aminte de această călătorie, poate una dintre cele mai frumoase, pe care […]

Cărţi pe cale să schimbe vieţi sau cărţi bune pe care să le iei în vacanţă

Am început să fiu o cititoare împătimită de pe la 12 ani, tot de pe atunci, am început să cumpăr cărţi, iar astăzi biblioteca mea […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Epuizant, dar nu imposibil. Cum să faci faţă studiilor în 4 instituţii de învăţământ

Răsfoiam zilele astea paginile blogului și am dat peste câteva articole, unde notam ce am făcut într-o anumită lună. Păcat că n-am continuat, pe alocuri […]

Află ce surprize pregătesc şi ce mai spun organizatorii despre Festivalul DescOPERĂ

Tu ce faci în weekendul care vine? Dacă vrei să ai parte de 3 seri de neuitat, nu ezita să cumperi bilete la DescOPERĂ, unicul […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

(VIDEO) Cea mai tare aventură a acestei primăveri. 11 km de KAYAKING pe râul Nistru. Câteva detalii şi recomandări

În această perioadă, săptămâna dintre Paşte şi Paştele Blajinilor mi-am luat concediu. Am călătorit cu fiică-mea că tot să povestesc şi să povestesc pe blog. […]

Berlin, ce am făcut 3 zile în Capitala Germaniei

După călătoria pe care am făcut-o în Veneţia împreună cu băiatul meu, am rămas atât de impresionată, că la întoarcere am luat imediat bilete într-o […]
Acest articol are peste 27 aprecieri, distribuiri și comentarii

În 2019 vom călători ALTFEL

Anul acesta ne-am propus să procedăm altfel. Dacă până acum mergeam de una singură în diverse destinații, sau cu toții împreună în vacanța de familie, […]
Acest articol are peste 57 aprecieri, distribuiri și comentarii

Veneţia în februarie. Impresii de călătorie. Destinaţie preferată de fiul meu

Apariția lui Ovidiu în familia noastră a schimbat foarte multe obiceiuri. Iar facultatea, serviciu, copil mic m-a epuizat în doi ani, cât n-au făcut-o toți […]
Acest articol are peste 5 aprecieri, distribuiri și comentarii

O agenţie de turism din Chişinău a lansat două tururi deosebite. Află cum poţi descoperi Chişinăul prin arome de cafea, vinuri legendare și noi forme de artă

După lansarea cu succes a primului Wine Walk Tour din Chișinău compania, Winetours Moldova continuă să bucure oaspeții capitalei, elaborând noi tururi deosebite. Urban Wine&Art […]
Acest articol are peste 94 aprecieri, distribuiri și comentarii

(Foto) Octombrie la Mănăstirea Căpriana și Mănăstirea Hâncu. Măreția e la ea acasă

Eu fug. Am atâtea de făcut că mă ia groaza, de parcă o pânză mă învăluie, iată, iată am scăpare și totuși…..nu. În iureșul acesta-casă, job, […]
Acest articol are peste 8 aprecieri, distribuiri și comentarii

Cândva, demult, am prefațat un ghid turistic și am uitat. Astăzi, surpriză, l-am găsit în librării

În 2015 scriam că am transmis un text editurii Didactica Publishing House din România, prefață pentru Ghid turistic de buzunar-Chișinău. Mi-a trebuit ceva curaj să accept provocarea, […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Un român a făcut imposibilul. 34.554 de km pedalați și alți 4.100 de km navigați, de la Deadhorse în nordul Alaskăi până la Ushuaia, în sudul Țării de Foc

Radu Paltineanu a unit cele două Americi. 34.554 de km pedalați și alți 4.100 de km navigați, de la Deadhorse în nordul Alaskăi până la Ushuaia, […]

Căutând „acel ceva” în călătorii

Cu mulți ani în urmă mergeam cu verișorii mei la București, dat fiind niște rânduri enorme la vama din Sculeni, am decis să trecem vama […]
Acest articol are peste 48 aprecieri, distribuiri și comentarii

Un weekend prelungit în Bulgaria. De la Castelul Balcic până în Nesebăr

Ultima escapadă în familie a fost în Bulgaria. Argumentul hotărâtor, încă un mini sejur la mare, indiferent ce destinaţie. Ca să împăcăm pe toată lumea […]