BlogOGO.MD Experiența blogging-ului moldovenesc

Giurgiuleşti

CFM va reabilita infrastructura feroviară pe o lungime de 250 km, inclusiv coridorul Bender-Chișinău-Ungheni-Bălți-Ocnița

Calea Ferata din Moldova (CFM) intenționează să utilizeze banii din împrumuturile de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) și Banca Europeană de Investiții (BEI) pentru un proiect de reabilitare a infrastructurii feroviare pentru un segment de 250 kilometri Bender-Basarabeasca-Etulia-Giurgiulești și Bender-Chișinău-Ungheni-Bălți-Ocnița, informează Deschide.md
Acest articol are peste 5 aprecieri, distribuiri și comentarii

CFM va reabilita infrastructura feroviară pe o lungime de 250 km, inclusiv coridorul Bender-Chișinău-Ungheni-Bălți-Ocnița

Calea Ferata din Moldova (CFM) intenționează să utilizeze banii din împrumuturile de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) și Banca Europeană de Investiții (BEI) pentru un proiect de reabilitare a infrastructurii feroviare pentru un segment de 250 kilometri Bender-Basarabeasca-Etulia-Giurgiulești și Bender-Chișinău-Ungheni-Bălți-Ocnița, informează Deschide.md
Acest articol are peste 5 aprecieri, distribuiri și comentarii

Видео // Как выглядит отремонтированная дорога Одесса-Рені в январе 2018 года.

Служба дорожной инфраструктуры Одесской области (Украина, Южная Бессарабия) опубликовала видеоролик о завершении реабилитации на участках маршрута М5 Одесса-Рени (в направлении Бухареста), между 38 км 800 км. Из видео на отремонтированной части дороги уже была нанесена дорожная разметка с разграничением полос, организация пешеходных переходов и островов для ограничения скоростного режима.
Acest articol are peste 3 aprecieri, distribuiri și comentarii

Din Gdansk la Galați, prin Ungheni: Proiectul canalului navigabil Marea Baltică – Marea Neagră / Mediterană

Proiectul Canalului Navigabil Gdansk – Giurgiulești / Galați, care ar urma să facă legătura între Marea Baltică și Marea Neagră. Dacă s-ar realiza acest proiect, municipiile Ungheni și Iași, inclusiv or. Cernăuți, ar deveni porturi fluviale interne de importanță strategică pentru trazitul de mărfuri, pe cale fluvială, din Marea Baltică la Marea Neagră. În urmă cu câteva zeci de ani proiectul era facilitat și prin faptul că Prutul era navigabil. După cel de-al doilea război mondial, Prutul a devenit granița de vest a URSS și autoritățile de la Moscova au interzis navigația
Acest articol are peste 88 aprecieri, distribuiri și comentarii

Poze de epocă // Construcția podului peste Prut la Giurgiulești

”BASARABIA PĂMÂNT ROMÂNESC! Giurgiulești, Plasa Reni/județul Ismail, ROMÂNIA (perioada interbelică). Construcția podului peste Prut sub conducerea locotenent-colonel ing. Cernescu, Reg. 2 Căi Ferate Chitila. Fotografii descoperite în arhive de Daniel Siegfriedsohn”
Acest articol are peste 208 aprecieri, distribuiri și comentarii

Poze de epocă // Construcția podului peste Prut la Giurgiulești

”BASARABIA PĂMÂNT ROMÂNESC! Giurgiulești, Plasa Reni/județul Ismail, ROMÂNIA (perioada interbelică). Construcția podului peste Prut sub conducerea locotenent-colonel ing. Cernescu, Reg. 2 Căi Ferate Chitila. Fotografii descoperite în arhive de Daniel Siegfriedsohn”
Acest articol are peste 208 aprecieri, distribuiri și comentarii

Poze de epocă // Construcția podului peste Prut la Giurgiulești

”BASARABIA PĂMÂNT ROMÂNESC! Giurgiulești, Plasa Reni/județul Ismail, ROMÂNIA (perioada interbelică). Construcția podului peste Prut sub conducerea locotenent-colonel ing. Cernescu, Reg. 2 Căi Ferate Chitila. Fotografii descoperite în arhive de Daniel Siegfriedsohn”
Acest articol are peste 1 aprecieri, distribuiri și comentarii

Insula Nișaliu – teritoriul Republicii Moldova cedat Ucrainei?

Insula Nişaliu are o poziţionare şi funcţii strategice, întrucât acestea îi permit deţinătorului să aibă controlul întregii navigaţii pe Nistru, nu doar în cursul inferior. Insula este înconjurată de apele Nistrului Mare şi cele ale Nistrului Chior,
Acest articol are peste 150 aprecieri, distribuiri și comentarii

Expert ucrainean // Gambit moldovenesc: Cum porturile ucrainene de pe Dunăre pot pierde traficul de mărfuri

În viitorul apropiat, Republica Moldova în colaborare cu Guvernul Ucrainean, planifică restabilirea sectorului de cale ferată Berezino - Basarabeasca. Acest sector, face parte din traseul Chișinău - Odesa, prin Sudul Basarabiei, ocolind regiunea Transnistreană a Republicii Moldova. Începând cu 2008, Guvernul Republicii Moldova a aprobat Strategiei infrastructurii transportului terestru pe anii 2008-2017 (HG nr. 85 din 01.02.2008) în care este reglementat și acest capitol. În continuare, vă prezint poziția directorului adjunct al portului Ismail, cel mai mare port al Ucrainei la Dunăre, asupra acestui subiect...
Acest articol are peste 105 aprecieri, distribuiri și comentarii

Cum ar arăta Terra dacă toți ghețarii s-ar topi.

Gheaţa nu a mai lipsit de pe planeta noastră din Eocen, de acum 34 milioane de ani. Dacă o astfel de perioadă s-ar repeta, nivelul mării ar creşte cu 65 de metri, ţărmurile s-ar schimba şi o bună parte a lumii aşa cum o ştim acum ar fi sub apă. National Geographic a realizat o serie de hărţi ale lumii inundate.
Acest articol are peste 18 aprecieri, distribuiri și comentarii

Imagini motivante care nu au nevoie de comentarii

Vă propun vizualizarea unor imagini, a căror autor nu îl cunosc, însă care descriu cel mai limpede dezvoltarea și valorile contemporane al unor categorii a omeniriiPostat în:Marin Bodrug, Republica Moldova, Scopul vieţii, Teoria conspirației Tagged: Ateism, Cahul, Creștinism, Cricova, Giurgiuleşti, Imagini motivante, Islam, Iudaism, Moldova, Orheiul Vechi, Podul Eiffel, Religii, Războiul, Scopul Vieții, Ungheni, Vulcăneşti
Acest articol are peste 11 aprecieri, distribuiri și comentarii