BlogOGO.MD Experiența blogging-ului moldovenesc

Entrepreneurship

Oare ce vor crede ei?

Este la fel de important ca și ce voi crede eu. Fiindcă atunci când voi face o greșeală este important să-mi amintesc că oamenii nu prea au timp să se gândească la aceasta. Exact cum și eu n-am timp să duc contul greșelilor altor persoane.  Răspunsul vine de la sine, din experiența dureroasă, când îți […]

The post Oare ce vor crede ei? appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Cum oare să creezi un produs minim viabil care poate fi livrat?

Prima etapă pentru a înțelege dacă un produs este copt pentru a fi livrat, este dacă tu singur ai încerca să-l utilizezi.  A doua etapă, găsește un potențial consumatori și oferă-l pentru testare. Înregistrează absolut orice feedback, mai ales acel nonverbal. Implementează feedbackul și treci la următoarea etapă. Găsește un al doilea potențial consumator și […]

The post Cum oare să creezi un produs minim viabil care poate fi livrat? appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Brandul e ceea ce managementul unei companii face din el.

Brandingul pare a fi independent și că nu prea ține direct de managementul unei companii, dar nu este chiar așa. În sine marketingul și brandingul nu dețin funcții de decizie la același nivel cu celelalte persoane cheie din companie. De fapt procesul arată aproximativ în felul următor. Fiecare specialist pe branding și marketing își face […]

The post Brandul e ceea ce managementul unei companii face din el. appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Află cum devine brandul unei companii memorabil și drag pentru clienții săi.

Companiile au trecut de la orientarea pe produs, la orientarea pe client. Ceea ce presupune că nu se construiește un produs la întâmplare, dar se ia în calcul necesitățile clienților. Ba, chiar uneori, se crează produse pentru unele necesități indirecte. Aici apare noțiunea de experiența 360 de grade a clientului. Atunci când se combină scopurile […]

The post Află cum devine brandul unei companii memorabil și drag pentru clienții săi. appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Cum să știi că progresezi?

Ca să înțelegem dacă progresăm sau nu avem nevoie de piloni de orientare din trecut și din viitor. Și ca să ne putem compara cu acești piloni, avem nevoie de măsurători. Adevărul este că acești piloni trebuie să fie setați de către fiecare dintre noi. Ei sunt absolut personali și nu pot fi împrumutați. Deoarece […]

The post Cum să știi că progresezi? appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Partea II: Relațiile colegiale, cât sunt de importante?

Citiți aici partea I a acestui articol. ”Antrenor” sau așa numitul ”coach” – partea bună a acestui stil este că fiecare dintre noi trăim ambele ipostaze. Pentru a deveni antrenor, trebuie să fii novice. De obicei persoanele care adoptă acest rol au avut la început de carieră pe cineva care i-a ajutat. În acest tip […]

The post Partea II: Relațiile colegiale, cât sunt de importante? appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Partea I: Relațiile colegiale, cât sunt de importante?

Inevitabil ajungi să lucrezi într-un colectiv și poate te-ai întrebat cum ar trebuie să fie relațiile colegiale? La această întrebare pot exista o mulțime de răspunsuri reieșind din piața muncii de la noi. Pe scurt aș încerca să categorizez tipurile de relații întâlnite în practica mea, poate vă va fi util, dar poate nu.  ”P.O.H.U.I.” […]

The post Partea I: Relațiile colegiale, cât sunt de importante? appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Fiecare profesionist trece prin așa momente

Încercări și greșeli îi așteaptă pe acei, care doresc să devină foarte buni într-un anumit domeniu. Mai ales senzația că nu ești la locul tău și că nu te potrivești cu ceea ce faci. Însă dintre toate perioadele din cariera noastră, aceasta este cea mai importantă. În acești ani ieșim proactiv din zona de confort […]

The post Fiecare profesionist trece prin așa momente appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Career challenges

Are you pursuing a career or thinking to choose one? At some point its good to ask yourself next questions: – The country I live gives me enough opportunities to grow to the maximum career level I want? – Do…
Acest articol are peste 20 aprecieri, distribuiri și comentarii

Hackathon Media

So, I was this weekend to a media hackathon by invitation of a new friend Emil. It isn’t my first participation in such kind of events, but I gave it a try. I can start with the fact that the…
Acest articol are peste 12 aprecieri, distribuiri și comentarii

Real entrepreneurs

  Real entrepreneurs are those that build the healthy relationship with their team. No one in the world can run a successful long-term company without trusted colleagues. In Moldova, we know a lot of ”self-claimed” entrepreneurs that don’t give a…
Acest articol are peste 1 aprecieri, distribuiri și comentarii

Errors of 2017

2017 was a long year for me. I quit my job after I hated doing marketing. I started learning design. Tried me in a new domain, as a business trainer. 10 months later I still have good results. For few…
Acest articol are peste 8 aprecieri, distribuiri și comentarii