BlogOGO.MD Experiența blogging-ului moldovenesc

De-ale Mele!

Copiii zilelor noastre

Eram prin clasa VII când am văzut marea pentru prima oară. 12 ore de mers cu un Пазик ne-a dus spre marele vis, litoralul din Primorsk. […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Îmi place mult România, dar Bucureştiul nu este în top. Ce NU mi-a plăcut în capitală

De curând am făcut o mică escapadă cu fiică-mea la Bucureşti. Continuăm tradiţia noastră de a călători separat, doar cu câte un copil. Am scris […]

Ce limbă străină să învăţăm? Alege din lista „Barometrului limbilor din lume” de Calvet

De multe ori am scris pe blog despre pasiunea mea pentru lingvistică, lexicologie, etimologie şi tehnici de învăţarea limbilor străine. De curând, am găsit un […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Cărţi pe cale să schimbe vieţi sau cărţi bune pe care să le iei în vacanţă

Am început să fiu o cititoare împătimită de pe la 12 ani, tot de pe atunci, am început să cumpăr cărţi, iar astăzi biblioteca mea […]

Epuizant, dar nu imposibil. Cum să faci faţă studiilor în 4 instituţii de învăţământ

Răsfoiam zilele astea paginile blogului și am dat peste câteva articole, unde notam ce am făcut într-o anumită lună. Păcat că n-am continuat, pe alocuri […]
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Transport tur-retur din Chișinău pentru toţi doritorii de a participa la DescOPERĂ, vezi detalii

Chișinăuienii vor fi asigurați cu transport la festivalul DescOPERĂ. Toți cei care-și vor dori să petreacă 3 seri de neuitat în aer liber, ascultând muzică […]

În 2019 vom călători ALTFEL

Anul acesta ne-am propus să procedăm altfel. Dacă până acum mergeam de una singură în diverse destinații, sau cu toții împreună în vacanța de familie, […]
Acest articol are peste 57 aprecieri, distribuiri și comentarii

Flyone anunță despre lansarea cursei Chișinău-Londra

La solicitarea reprezentanţilor companiei FLYONE vă anunț despre lansarea unei noi curse, Chișinău-Londra. Această cursă va face posibil ca pasagerii FLYONE să-și viziteze rudele mai […]
Acest articol are peste 18 aprecieri, distribuiri și comentarii

Cândva, demult, am prefațat un ghid turistic și am uitat. Astăzi, surpriză, l-am găsit în librării

În 2015 scriam că am transmis un text editurii Didactica Publishing House din România, prefață pentru Ghid turistic de buzunar-Chișinău. Mi-a trebuit ceva curaj să accept provocarea, […]

Căutând „acel ceva” în călătorii

Cu mulți ani în urmă mergeam cu verișorii mei la București, dat fiind niște rânduri enorme la vama din Sculeni, am decis să trecem vama […]