BlogOGO.MD Experiența blogging-ului moldovenesc

Clienţi

Adevărul în care doar tu crezi

Adevărul rămâne, adevăr, chiar dacă șeful sau clientul nu crede în el.  Este în responsabilitatea noastră ca profesioniști să-i convingem să aleagă ceea ce este corect. Este mai dificil, necesită efort și trebuie să-i ajutăm să-și schimbe paradigmele, dar pentru ce mai lucrăm, dacă nu pentru aceasta.  Imediat ce te prinzi cu ideea că doar […]

The post Adevărul în care doar tu crezi appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Clientul este împăratul!

Și clientul mereu are dreptate sunt două expresii din vânzări, care pot să ajute o companie să genereze profit.  Pe de altă parte, agenții de vânzări, cei care lucrează zi de zi și au grijă de clienți, ar trebui să fie împărați și să aibă mereu dreptate în fața șefilor de RU și vânzări.  Însă […]

The post Clientul este împăratul! appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Află cum devine brandul unei companii memorabil și drag pentru clienții săi.

Companiile au trecut de la orientarea pe produs, la orientarea pe client. Ceea ce presupune că nu se construiește un produs la întâmplare, dar se ia în calcul necesitățile clienților. Ba, chiar uneori, se crează produse pentru unele necesități indirecte. Aici apare noțiunea de experiența 360 de grade a clientului. Atunci când se combină scopurile […]

The post Află cum devine brandul unei companii memorabil și drag pentru clienții săi. appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Alooo ….. Sun Comunications?!

Stimați cititori! Astăzi m-am ciocnit de așa o problemă: Sunt abonat al companiei Sun Communications de cca 2 ani și ceva! Luna aceasta, compania a hotărît că la data de 5 iunie 2017, Sun Communications va modifica modul şi ordinea de afişare a...
Acest articol are peste 11 aprecieri, distribuiri și comentarii

Un Pic despre Noi în Localuri

Astăzi nu vin cu recomandări de filme și cărți, ci vin cu o mare rugăminte! Vin cu rugămintea să ne respectăm mai mult unii pe alții! Să încercăm să fim chiar mai buni, mai toleranți, mai înțelegători și mai deschiși la minte! Aș vrea să deschid un subiect nițel controversat, ce țintește industria cafenelelor, a […]
Acest articol are peste 10 aprecieri, distribuiri și comentarii

MAIB consideră că are clienți proști?

Din 20 aprilie 2016 cei de la Moldova Agroindbank au început o campanie cu premii pentru clienții posesori de carduri MasterCard și Maestro. Se oferă premii mărunte și 3 premii mari a câte 50000 pentru călătorie în Europa. Astăzi a fost anunțat, pe site-ul oficial al celor de la maib câștigătorul unui astfel de premiu. […]
Acest articol are peste 1207 aprecieri, distribuiri și comentarii

Campanie promoțională pentru persoanele care plătesc cu cardul Visa de la VictoriaBank

Fii parte din istorie! Victoriabank şi VISA îţi oferă şansa să participi la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice 2016 din Rio În perioada 21 martie – 31 mai 2016 Victoriabank şi VISA oferă tuturor clienților oportunitatea unică de a...
Acest articol are peste 9 aprecieri, distribuiri și comentarii

Promovare si Optimizare Online

Secolul XXI este secolul informației, iar într-un spațiu care abundă în informație, vizibilitatea devine un criteriu al performanței. Internetul s-a transformat, dintr-un simplu deținător de date, într-o platformă de gestionare și realizare a afacerilor. Accesul la informație implică selectivitate, astfel...
Acest articol are peste 28 aprecieri, distribuiri și comentarii

Oamenii utilizeaza servicii diferite de la companii diferite

Fidelizarea si loializarea clientilor este scopul, pe care si-l propune fiecare companie.  Este mult mai usor sa vinzi a doua oara unui client existent, decit prima data unui client nou. Costurile si eforturile depuse sunt mult mai mari cind vine vorba despre atragerea clientilor noi. Decit in cazul clientilor existenti.  Punctul de rascruce este relatia Read more
Acest articol are peste 5 aprecieri, distribuiri și comentarii