BlogOGO.MD Experiența blogging-ului moldovenesc

Calitate

“Pajama Party” Photoshooting for Maicom

Dacă mă întrebați ce stil îmi place mai mult să abordez, atunci vă răspund cu zâmbet – ” Pajama Style”. Îmi plac la nebunie pijamalele comode și calitative, cele care se lipesc de corp și împreună cu corpul formează un tot întreg, un cămin ce emană căldură în special pe timp de iarnă. Cei care mă cunosc […]

The post “Pajama Party” Photoshooting for Maicom appeared first on Fashion.Lifestyle.Travel.Healthy Life.

Acest articol are peste 97 aprecieri, distribuiri și comentarii

Produs intern .md

Țin minte vreo 5, poate mai mult, ani în urmă era o inițiativă care îndemna să avem cel puțin 30% din totul ce apare la radio sau tv să fie producție locală. Filosofie chipurile era: Trebuie să oferim spațiu pentru ai noștri, șap ce dacă calitatea nu e cea mai bună, dacă le oferim spațiu, […]
Acest articol are peste 17 aprecieri, distribuiri și comentarii

Caisele – fructele zeilor

Cine nu s-a agăţat în copilarie, şi nu doar, de ramurile unui cais? Deşi pe piaţă se promovează o gamă foarte largă de alternative de deserturi, caisele rămân a fi suplimentul preferat al multora dintre noi. Caisele sunt un gen de fructe înrudite cu prunele. Ele sunt originare din Armenia şi regiunile aflate la hotarele …

Continuă să citești Caisele – fructele zeilor

Acest articol are peste 15 aprecieri, distribuiri și comentarii

Zmeura: În căutarea „aurului roz”

Cine dintre voi nu a auzit despre „regina fructelor de pădure” – zmeura? Personal, când vorbesc despre această minune de fruct, îmi amintesc de copilărie, de grădina buneilor… Zmeura este supranumită „fructul tinereții veșnice”. Într-adevăr, când natura a creat acest fruct, s-a întrecut pe sine! Rezultatul a fost un fel de „bijuterie” compusă din bobițe …

Continuă să citești Zmeura: În căutarea „aurului roz”

Acest articol are peste 1 aprecieri, distribuiri și comentarii

Managementul resurselor umane de la A la Z

Succesul oricărei organizații depinde de modul în care membrii săi implementează obiectivele acesteia. De aceea, capacitățile și calitatea resurselor umane sunt definitorii pentru rezultatele obținute. Lucrul cu oamenii presupune să țineți cont de sensibilitățile și de caracteristicile emoționale ale fiecărui individ. Oamenii au ambiții și năzuințe, au nevoie de aprecierea rezultatelor lor și au o …

Continuă să citești Managementul resurselor umane de la A la Z

Acest articol are peste 7 aprecieri, distribuiri și comentarii

Și totuși: clienții sau angajații?

Profesia mea e așa că eu lucrez atât cu cei care sunt în deservirea clienților cât și cu clienții. Lucrez în mare parte într-o companie mare și o facă în bază zilinică de la 9 la 18 de 7 ani deja, se mai întâmplă să ofer consultații și suport pentru companii mai mici, a prietenilor, […]
Acest articol are peste 62 aprecieri, distribuiri și comentarii

Studiu IMAS pe Aeroportul Internațional Chişinău

Aeroportul Internaţional Chişinău este tot mai apreciat de călători Institutul de Marketing și Sondaje IMAS-INC Chișinău la comanda Avia Invest SRL – compania-administrator a aeroportului, a realizat o cercetare cu privire la confortul și calitatea serviciilor...
Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Cea mai reuşită combinaţie dintre calitate, originalitate şi satisfacţie

Cred că majoritatea dintre voi au auzit de Restaurantul „Butoiaş” din mun. Chişinău. Şi eu auzisem de el de mai multe ori şi chiar am trecut pe alături, dar nu îl vizitasem anterior, deşi chiar fusesem invitat la o nuntă care a avut loc acolo. Dar iată că, participarea la ediţia a II-a a Şcolii […]
Acest articol are peste 141 aprecieri, distribuiri și comentarii

Oamenii utilizeaza servicii diferite de la companii diferite

Fidelizarea si loializarea clientilor este scopul, pe care si-l propune fiecare companie.  Este mult mai usor sa vinzi a doua oara unui client existent, decit prima data unui client nou. Costurile si eforturile depuse sunt mult mai mari cind vine vorba despre atragerea clientilor noi. Decit in cazul clientilor existenti.  Punctul de rascruce este relatia Read more
Acest articol are peste 5 aprecieri, distribuiri și comentarii

Contribuția și filosofia "calității" a lui Edwards Deming

Acest referat l-am făcut anul ăsta pentru managementul total al calității.

Cuprins:
  1. Introducere
  2. Cele 14 principii cheie pentru transformarea managementului și creșterea calității
  3. "Bolile mortale" ale organizațiilor
  4. Ciclul PDSA
  5. Sistemul cunoașterii profunde
  6. Concluzii
  7. Bibliografie
Introducere


dr_w_edwards_deming.jpg
https://100qualityquotes.wordpress.com
Există un număr mare de „gurus”, ca Juran, Deming, Crosby, Ishikawa sau Taguchi, care au contribuit imens la crearea și fundamentarea managementului total al calității. Contribuțiile lor vor fi mereu menționate, acolo unde e cazul, iar efortul lor la îmbogățirea științei despre calitate va fi mereu apreciat...
Acest articol are peste 2 aprecieri, distribuiri și comentarii