BlogOGO.MD Experiența blogging-ului moldovenesc

Bender

CFM va reabilita infrastructura feroviară pe o lungime de 250 km, inclusiv coridorul Bender-Chișinău-Ungheni-Bălți-Ocnița

Calea Ferata din Moldova (CFM) intenționează să utilizeze banii din împrumuturile de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) și Banca Europeană de Investiții (BEI) pentru un proiect de reabilitare a infrastructurii feroviare pentru un segment de 250 kilometri Bender-Basarabeasca-Etulia-Giurgiulești și Bender-Chișinău-Ungheni-Bălți-Ocnița, informează Deschide.md
Acest articol are peste 5 aprecieri, distribuiri și comentarii

Evoluţia reţelei feroviare pe teritoriul Basarabiei: Razdelinaia – Chișinău – Ungheni

Evoluţia reţelei feroviare pe teritoriul Basarabiei a pornit de la linia de cale ferată Balta—Odesa—Tiraspol. Partea integrantă a magistralei se constituia din secţiunile construite între staţiile Razdelinaia şi Kuciurgan şi tronsonul prelungit doi ani mai tîrziu (1865) Kuciurgan—Tiraspol. Anume în acea perioadă în cercurile de „vîrf” ale puterii demarează discuţii aprinse privind continuarea lucrărilor de construcţie a primei căi ferate pe teritoriul Basarabiei. S-a decis a se relua construcţia liniei deja existente pe traseul Odesa—Raz­delinaia—Tiraspol...
Acest articol are peste 3 aprecieri, distribuiri și comentarii

Pe tărâmuri transnistrene Bender, Chițcani, Cetatea Tighina

cetatea%2Btighina%2Bmihaela%2Bjosanu.jpg

Da, îmi cer scuze pentru inactivitatea mea, însă recuperez eu cumva fiindcă se apropie marea mea vacanță pe plajele italiene. Însă până atunci am să vă povestesc despre excursia din regiunea transnistreană cu o parte din elevii Școlii Bloggerilor.

Acest articol are peste 20 aprecieri, distribuiri și comentarii