BlogOGO.MD Experiența blogging-ului moldovenesc

Afaceri

Ce poate fi îmbunătățit?

O întrebare destul de simplă, dar cu un răspuns complicat.  Cum să alegem cu ce să începem și cum să ne dăm seama ce poate fi îmbunătățit?  O modalitate este să ascultăm feedbackul lumii din jur. Să testăm cunoștințele și dorințele noastre, iar în caz de eșec să încercăm să înțelegem ce nu a mers […]

The post Ce poate fi îmbunătățit? appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Află cum devine brandul unei companii memorabil și drag pentru clienții săi.

Companiile au trecut de la orientarea pe produs, la orientarea pe client. Ceea ce presupune că nu se construiește un produs la întâmplare, dar se ia în calcul necesitățile clienților. Ba, chiar uneori, se crează produse pentru unele necesități indirecte. Aici apare noțiunea de experiența 360 de grade a clientului. Atunci când se combină scopurile […]

The post Află cum devine brandul unei companii memorabil și drag pentru clienții săi. appeared first on Victor Timotin.

Acest articol are peste 0 aprecieri, distribuiri și comentarii

Culorile de Florii descoperite frumos

Legenda spune că dacă cumperi flori de Florii, vei avea un an ca un buchet de flori. Așa spune legenda, nu eu. Deoarece aleea de flori de pe Bodoni e prea plictisitoare puteți încerca alte locuri de unde să luați flori vii și frumos colorate. Eu am fost într-o seră, nu departe de oraș. Când […]
Acest articol are peste 10 aprecieri, distribuiri și comentarii

Interviu cu Mihai Bologan despre micro-sondaje și subiecte fierbinți

Subiectele fierbinți din societate precum votul uninominal sau demiterea lui Dorin Chirtoacă pot fi prinse în rezultatele unui sondaj în mai puțin de 2 zile. Pentru a înțelege cum e posibil am discutat cu Mihai Bologan, doctor în economie și CEO la iData. I-am luat un interviu în care l-am întrebat despre compania pe care […]
Acest articol are peste 32 aprecieri, distribuiri și comentarii

Pământ din Ucraina

La Metro se vinde pământ Ucraina. Este adus din Ucraina deoarece noi nu ne pricepem să facem saci și să dăm cu lopata, așa că plătim pentru acest lucru ucrainenilor. Să facă ei bani și să se îmbogătească. Ne lăudăm ca avem cel mai bun cernoziom și cei mai harnici oameni, dar când să ne […]
Acest articol are peste 1 aprecieri, distribuiri și comentarii

blogger rău

Dialogul dintre companii și bloggeri tot mai mult seamănă a unul pe care ne dorim să-l avem, și asta e firesc, într-o lume în care oamenii procură online și citesc ce zic alții înainte de a lua o decizie. Și bloggerii de obicei atrag atenția companiilor că sunt abordați superficial și li se cere creativitate […]
Acest articol are peste 25 aprecieri, distribuiri și comentarii

FEMEILE CARE FAC MOLDOVA MAI FRUMOASĂ

În contextul acestor zile de sărbătoare, în care multă lume se simte rătăcită între a sărbători Moldova ca proiect sau a o ignora conștient, din cauza rușinii pentru unde a ajuns țara, am conștientizat că moralul moldovenilor a ajuns sub pământ, deja. Am înțeles că avem o țară urâtă, pe care oamenii nu o iubesc. Și au tot dreptul. Dar, imediat următoarea reacție a fost să intervin, să spun că 25 de ani e un termen atât de mic, în care toate bubele societății noastre post-sovietice au ieșit la iveală. Am avut de toate și încă mai avem: banditism, hoție, corupție, sărăcie, otkaturi, trafic de influență, prostituție politică...
Acest articol are peste 1715 aprecieri, distribuiri și comentarii

Promovare si Optimizare Online

Secolul XXI este secolul informației, iar într-un spațiu care abundă în informație, vizibilitatea devine un criteriu al performanței. Internetul s-a transformat, dintr-un simplu deținător de date, într-o platformă de gestionare și realizare a afacerilor. Accesul la informație implică selectivitate, astfel...
Acest articol are peste 28 aprecieri, distribuiri și comentarii

Despre cum se fac afaceri în Moldova (sau ce lecție dură am învățat în primele 3 săptămâni de lucru)

10922862_787798877973832_396478161001620
https://www.facebook.com/
Am scris recent despre faptul că m-am angajat la o companie din Chișinău. Ei bine, una din primele sarcini pe care le-am avut a fost să fac cărți de vizită pentru câțiva angajați (inclusiv pentru mine). Fiind nou la lucru, dar și fiind o treabă urgentă, am mers să fac cărțile de vizită la aceeași companie la care s-au făcut și mai înainte. Că doar nu eram eu cel mai deștept să aleg și să schimb partenerii companiei. Greșeală mare, după cum s-a dovedit mai pe urmă.

În data de 6 octombrie, am mers la compania Rusetkaya & Co SRL, denumirea comercială - Friends Adv, cu 2 mostre de cărți de vizită...
Acest articol are peste 24 aprecieri, distribuiri și comentarii